32 dagar

Har varit här i över en månad, crazy! Nu kommer jag låta som alla andra, men åh vad tiden går snabbt! 
 
Jag glömde skriva om en ball sak i söndags. Påväg till Waikato River mötte vi det längsta motorcykel-tåget jag någonsin sett. På nästan varje motorcykel fanns det en teddybjörn. Det är ett välgörenhetståg som går från Wellington i syd till Auckland i norr, för att skänka mjuka leksaker till cancersjuka barn. Detta tycker jag var riktigt fint! 
 
Idag plockade vi hem Fish 'n' Chips, medan vi väntade på det gick vi till en djuraffär. (Gustav, om du läser detta, de hade en blåtungad lizard där). De hade även hundvlapar och kattungar. Gillar inte alls det. Det skar sig i mitt djurhjärta att se dem instängda, utan mamma/100% uppmärksamhet av någon husse/matte. 
 
Denna vecka:
Imorgon är det volleyboll som gäller, på torsdag surfning. På fredag beger sig Doug och jag mot Mordor (verkliga namnet Mount Ngaruruhoe).
Vi åker dit främst för att han ska på en slags Work Shop med mountain saftey. Men jag är taggad! 
Vi stannar där tills söndag.
 
Idag märktes det direkt att OED-klassen har kommit m

Kommentarer:

1 Sara Klint:

Hej, vad coolt att du är i Nya Zeeland, själv hade jag velat åka till Australien men det hade blivit så knas med terminerna för mig så för min del blev det USA! :) ÄR du intresserad av ett länkbyte kanske? :)

Kommentera här: