4/6

4/6 varje år har tillbringts med min älskade tvillingsyster. Det är nämligen då vi båda fyller år. 
I år var det första gången vi inte spenderade dagen tillsammans, vilket självklart kändes annolrunda. En påminnelse för mig hur mycket hon betyder för mig. 
 
Men ja, jag övdelevde ;) och blev firad av värdfamilj och vänner istället (och gratualtioner via Facebook, tacktack!)
 
Jag är jätteglad över dagen, även om jag var sjukt. Så himla fint att se hur många vänner som bryr sig, som minns. Delia hade bakat maltesersmuffins och gav mig ett maroriskt halsband som symboliserar vänskap. 
 
Idag kom det ett paket från Sverige, med en väldigtväldigtväldigt fin present. En bok fylld med saker hon vill göra tillsammans med mig, allt från grillning till filmmys. Jag blev så himla glaf, att jag var tvungen att skryta här om det. 
 
Fina vänner i Sverige hamnar på bloggen här också. 
Tårta och presenter av min värdfamilj. Blev sjukt överraksad, förväntade mig ingenting av dem. 

Kommentera här: