Yo.

Så alltså... Vad händer? Typ inget. Haha. 
Nejmen usch, ska vara seriös nu. 
 
Sista examen imorgon, sedan är jag friiiii. Fri från dagliga rutiner och gratis bussresor. Fri från träffa vänner (varje dag) och att känna sig åtminstånde lite produktiv. Fri från begåvade lärare och fantastiska hallon och vit chockladmuffins... Kanske sista gången jag ser FFC - på ett tag. Känns lite vemodigt. Har en vecka att fördriva, sedan åker Julia och jag till Pio Pio, Bryce's farm. Där ska vi fixa staket och äta Bryce's muffins. Så det så. 
 
Här på andra sidan ekvatorn undrar ja vad som egentligen händer hemma. Är det något att komma hem till? Kanske kan jobba på KFC här... Eller Macca's. Nejmen börjar helt ärligt bli lite pepp på att komma hem, i alla fall till magt och familj <3 och Texas <3 samt en cykel <3 (Vad jag har saknat en tillgång till det...). Nu när skolan är över känns det lite meningslöst, kan inte jobba som alla andra i min ålder, eller köra bil... 
 
Jag lever!
Utsikt från Pirongia, där vi hade vårt end of stay camp.

Kommentera här: