Black Water Rafting in Waitamo Caves

Idag har varit en grym dag! (Känns som jag säger det varjde dag, haha). 
I alla fall, som tidig födelsedagspresent fick jag en upplevelse i Waitamo Caves, att Black Water Rafta. Blev väldigt överraskad, förväntade mig inte alls att ens få något, och inte nu... 
Vattnet var kallt och turen varade i ca 3h. Men åh så kul/läskigt/spännande det var!

Waitamo är känd för sina lysmaskar. När man såg upp i taket fanns det hundratals, såg ut som stjärnor. Så himla ballt. 
 
Här är en fiml på turen vi gjorde (ej filmat av mig):
 
Här är lite bilder:
OBS! Ej de mest smickrande bilder som har tagits... Menmen! Varsågod mamma! ;)
 Ser ut som min "tumme upp", är inte min... hahah. Gruppen bestod av Veera och jag, ett par från Utah och ett kompisgäng mestadels från UK som reser/jobbar här. 
Smickrande. 
Jag och Veera. Veera är en vän till en utbytesstudent som min hostfamilj har hostat förut. Nu är hon på besök för hon gör sin  vetrinärpraktik i NZ. Hon fick även sin Black Water Rafting i födelsedagspresent, av sin vän som var utbytesstudent här. Veera är från Finnland.
Det var en killes födelsedag idag, så under the glowworms sjöng vi happy birthday. Mys! 

Kommentera här: